Free Pegasus MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

СвЕт в КоНцЕ тУнНеЛя

Объявление

Аватары и анимация на GIFr.ru

Реклама расположенная вверху и внизу форума к нам не относится. Администратор форума.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » СвЕт в КоНцЕ тУнНеЛя » БОЛТАЛКА » ТАНЦІ з ЗІРКАМИ 3 - ЛІГА ЧЕМПІОНІВ


ТАНЦІ з ЗІРКАМИ 3 - ЛІГА ЧЕМПІОНІВ

Сообщений 1 страница 10 из 37

1

"Танці з зірками" - це програма, яка вже майже рік, як захопляю усю Україну, збирає компанії друзів та цілі родини для того, щоб подивитися це захопливе танцювальне шоу та повболівати за улюбленців. Завдяки цій програмі в танцювальних школах, де викладаються латиноамериканські танці, побільшали ряди бажаючих танцювати. Завдяки цьому музичному шоу в нашій країні почали ще більше розвиватися таке мистецтво, як танці та спорт. Сьгодні рідко можна зустріти людину, яка б хоч раз із задоволенням не подивилася "Танці з зірками", і мабуть не реально зустріти таку людину, яка б не чула і не знала про цю програму взагалі.

Знаю, що у проекту "Танці з зірками" є дуже багато шанувальників, які із задоволенням переглядають кожний ефір і потім охоче обговорюють його з рідними та друзями. Отже, ця тема створена саме для того, щоб поділитися своїми враженнями, зауваженнями та побажаннями щодо програми "Танці з зірками".

У проекту "Танці з зірками" є свій сайт, про який вже напевно знають усі  wwwtanci.tv
На цьому сайті можна дізнатися більше про сам проект "Танці з зірками", ознайомитися з правилами, його учасниками, переглянути відео та фото, а також інші можливості. Дана тема форуму створено не для того, щоб копіювати інформацію з нього, оскільки усі права на ньому захищено і копіювання та розповсюдження заборонено.

Буду дуже рада знайти на цьому форумі прихильників проекту "Танці з зірками".
Можливо хтось із вас мав таку можливість побувати в залі, де проводяться зйомки проекту і у вас є фото чи відео - будь ласка викладайте їх тут охоче (якщо це відео - залиште електронну адресу на нього).
Вітається обговорення даної програми та кожного прямого ефіру.

    До зустрічі друзі!!! Чекатиму на ваші повідомлення!!!!!

+1

2

Дещо про танці
[взломанный сайт]
Існують такі види латиноамериканських або (як ще кажуть) бальних танців: ча-ча-ча, самба, румба, джайв, квікстеп, пасадобль, фокстрот, танго і віденський вальс.

Танго [Tango]

Прийнято вважати, що танго – це аргентинський танець. Та якщо ви запитаєте про танго в Бразилії, Мексиці, Болівії, Парагваї, на Кубі та в Іспанії, то в кожній з цих країн вам впевнено дадуть відповідь, що це їх національний танець. Цей танець довго торував собі дорогу, адже його вважали геть непристойним. Одним із самих енергійних захисників танго в Європі став Каміль де Ріналь – відомий французький хореограф, композитор, письменник і організатор багатьох танцювальних змагань. Ріналь в парі з популярною танцюристкою Габріел Рей продемонстрував танго провідним лондонським театральним імпресаріо; але ті, хоч і визнали достоїнства танцю, все ж не наважилися показати його чопорному англійському глядачеві. Тоді Ріналь створив в Ніцці групу ентузіастів, які поставили собі за мету звільнити танго від тих чисто аргентинських рис, які заважали його офіційному визнанню, та заразом спростити його, зробити його доступнішим для навчання. Цікаво, що до числа ентузіастів входили люди самих незвичайних категорій: від художників і музикантів – до великої російської княгині Анастасії. Роки, які передували Першій світовій війні, були часом найбільшого розквіту танго, періодом тангоманії, дуже подібними на історію з полькою три чверті століття назад. Аргентинський варіант танго, який існує і нині, виконується під повільнішу музику, це достатньо “локальний” танець, його запросто можна танцювати на невеликих площадках. В аргентинському танго використовується багатство різноманітних рухів ніг та стоп. Для цього танцю характерна велика драматичність виконання. В 1920-1921 роках після “Великої Конференції” в Лондоні танго було остаточно стандартизовано. Залишені в ньому риси мілонги, які визначають м’який, спокійний характер танцю, що акцентує увагу на рухах ніг, були драматичним чином змінені в Парижі 1930-х року. З тих пір танго стає переплетенням величавої, гордівливої осанки, привнесеної в нього з інших танців, і різких, уривчастих рухів, які стали основною рисою сучасної хореографії танцю. Акцент змістився на специфічні для сьогоднішнього конкурсного варіанту танго положення корпусу та голови. Сучасне танго – це фантастична за своїм розмаїттям образів мова, які може розказати ще багато про що.
Віденський вальс [Viennese Waltz]

Знаменитий віденський вальс, вальс романтичної пори, таке собі продовження Французької революції, типовий натхненний танець неспокійного серця. Цей вальс досі залишився майже незмінним, як і раніше. Тільки дві фігури, що змінюють одна одну: повороти вправо та вліво. Віденський вальс – структурно простий, жодних складностей, але він переповнений енергією. Протягом 200 років ніхто не в змозі був змінити простеньку сутність цього танцю.

Можливо, лендлер був батьком віденського вальсу, тоді італійська вольта ( яка першою встановила своєрідний рекорд в танцях, що виконувались в розмірі ¾) стала його мамою.

В перші два десятиліття XIX століття основні па і фігури лендлера та вольти були “підігнані” під визначений музичний ритм – і основний крок віденського вальсу благополучно з’явився на світ.

Таким чином, назва цього танцю дуже умовна – до Відня він не має жодного відношення, якщо не рахувати того, скільки чарівних мелодій в його ритмі та стилі були написані батьком і сином Штраусами. І якщо не акцентувати уваги на тому, що мабуть, самий граціозних бал сучасності щорічно відкривається цим танцем саме в австрійській столиці.

В шістдесятих роках вже нашого століття відбувалася величезна суперечка між Німеччиною та Великобританією з приводу того, скільки і які фігури віденського вальсу можуть бути включені до конкурсної програми. Не вдаючись в подробиці цієї дискусії, слід констатувати, що сам факт виникнення такої говорить по величезний потенціал віденського вальсу  і зберігає за цим танцем велике майбутнє.
Фокстрот [Foxtrot]

З власне “Фокстротом” Європа  познайомилась лише після Першої світової війни. говорять, що ця назва танцю походить від прізвища відомого танцюриста Гаррі Фокса, який вдало популяризував “новий” танець на сцені одного з нью-йоркських театрів в 1913 році. Фокс вніс додаткову плутанину в складну танцювальну термінологію, маючи намір увічнити своє ім’я.

Справа в тім, що спочатку фокстротом у військовому середовищі називали особливий крок коня – аллюр, а варіанти сучасного фокстроту виконувалися ще у вікторіанську епоху під назвою уан-степ та ту-степ (в залежності від того, скільки кроків необхідно було виконувати  на один такт – один чи два). Однак нова (“коняча”) назва “фокстрот” була дуже доречною – вона повністю виражала тодішню сутність цього танцю: на початку століття фокстрот танцювався в темпі 120 ударів в хвилину і відрізнявся досить поривчастим характером.

Фокстрот швидко завоював популярність у Нью-Йорку, а потім і в Лондоні. Його шумний успіх пояснюється, зокрема, одною обставиною: фокстрот у той час став першим відкритим протестом старомодним танцям вікторіанської епохи: саме цей танець вперше в XX столітті почав виконуватися без будь-якої виворотності – стопи танцюючих були абсолютно паралельні. Можна уявити собі, яку грандіозну революцію здійснив фокстрот в танці – по своїй ідеї вона може зрівнятися з Великою Французькою, несучи свободу від всяких архаїзмів, таких як третя танцювальна позиція, і відповідно похитнула монополію танців вікторіанської епохи.

В 1922 році основний крок фокстроту став виконуватися під повільнішу музику, а в 1927 році танець отримав свою остаточну назву – повільний фокстрот, і, схоже вже назавжди, закріпив за собою плавний рух по паркету.
Квікстеп [Quickstep]

Якщо ви ставити собі мету збільшити швидкість, “наростити” кроки і накрутити побільше поворотів, то скоріше будете танцювати квікстеп, ніж справжній фокстрот. Для такої рафінованої та спеціалізованої форми цього танцю необхідно велике приміщення.

Квікстеп виріс із фокстроту – це прописна істина. Корені цієї музики губляться в культурі північно-американських негрів, і тому не дивно, що два широких, вольяжних, європейських (!) фокстротних кроки дуже важко було вкласти в такий темп.

В подальшому для повільного фокстроту музика була спеціально стандартизовано-розтягнута, та думка законодавців танцювальної моди, очевидно, працювала наступним чином: “Добру ж не пропадати! Навіщо ж розлучатися з уже існуючими, прекрасними, “швидкими” аранжуваннями – під них можна придумати новий танець!”

Англійці з ентузіазмом взялись за справу: модернізували оригінальний чарльстон та надали йому характерних рухів фокстроту. Обізвали цю суміш “Quicktime Foxtrot and Charleston” (щось на зразок “швидкого фокстрото-чарльстона” та з великим успіхом продемонстрували на Чемпіонаті Світу 1927 року. Трохи раніше, починаючи з 1923 року. після знаменитого виступу в Великобританії оркестру Пола Уїтмена, фокстрот стали по-всякому схрещувати з такими танцями, як шіммі та блек-боттом.

В результаті всіх цих експериментів і народився сучасний квікстеп – танець швидких кроків під 200 ударів в хвилину (50-52 такти), в якому використовуються як основні фігури повільного фокстроту, так і привнесені ззовні швидкі фігури.
Самба [Samba]

Самба – танець африканського походження, та найбільший розвиток цей енергійний танець отримав в Бразилії – і тепер, дивлячись на відомі бразильські карнавали, головним танцем яких є самба, тяжко сказати, що бразильці виконують, в цілому, не свій рідний танець. 

В XVI столітті португальці завезли до Бразилії не тільки величезну кількість рабів з Анголи та Конго, але по дорозі “захопили” з собою багато африканських танців, в числі яких були Catarete, Embolada та Batuque.

Змішаний танцювальний стиль виник в тридцятих роках XIX століття та мав в собі складно-плетені фігури негритянських танців та поворотно-коливальні рухи корпусу, характерні для індіанських танців. Пізніше карнавальна хода, яка базується на цьому стилі, доповнились рухами капогабани. Народився в результаті цих нашарувань танець з назвою Lundu.

Походження назви «самба» дуже туманне, хоча слово “Zambo” означає дитину негра та туземки (мулатки). “Zembo Quessa” (Samba) пізніше поєднався з Maxixe – танцем також бразильського походження, подібним до Та Ту-Степ.

Цей танець з’явився в Америці на початку XX століття, а в Європі став популярним після 1905 року після показу в Парижі. Про нього тоді говорили, що це танець з рухами польки під музику Хабанейри.

Та хоча самба була вже включена до складу конкурсних танців, світ по справжньому відкрив для себе її тільки після всесвітньої виставки в Нью-Йорку в 1939  році. В 1956 році Пьєр Лавель настільки вдало обробив самбу, що танець отримав всесвітню славу. Він же і стандартизував танець для міжнародного конкурсного виконання. Сучасний варіант самби будується на змішуванні дуже різноманітних ритмів, які інколи надто далекі від древньої музичної основи танцю. Ці накладення та танцювальне запозичення легко прослідкувуються в стандартному наборі самби, частина з яких виконується в четвертному ритмі, а частина в менш складному половинному ритмі, в прямому положенні корпусу і в переміщенні ваги тіла вперед, переважно на великі пальці ніг.
Ча-ча-ча [Cha-Cha-Cha]

Складається враження, що відомий англійський вчитель танцю Пьєр Лавель побував на Кубі не один раз: після свого відвідування в 1947 році він модернізував румбу, а через п'ять років гаванські танцівники, схоже, спонукали Лавеля на створення нового танцю. На цей раз вивчення афро-бразильської культури на Кубі переконало Лавеля, що румбу можна танцювати в швидшому ритмі та з додатковими кроками, які відповідають додатковим ударам музики. Коли Лавель повернувся до Англії, він не забарився представити побачене як зовсім новий незалежний танець.

В 1954 році цей танець був описаний як “мамбо в ритмах гуаро”. ”Гуаро” - це музичний інструмент, який складається з висушеної дині та зазубреної палички (звук створюється через тертя паличкою об диню).

Мамбо – національний танець Гаїті – вперше був представлений на суд західної публіки в 1948 році. Слово “мамбо” – ім‘я жриці вуду – прийшло з африканської релігії. Ось чому ча-ча-ча має свої корені і в релігійних, ритуальних танцях Західної Африки. Існує три форми мамбо – одиночна, подвійна та потрійна. В останній з них виконується 5 кроків в один такт – і саме ця форма переросла в підсумку в ча-ча-ча. Танець мамбо після Другої світової війни завоював власну самостійну популярність, однак йому довелось задовольнитися лише виконанням на дискотеках – білет на паркет престижних бальних конкурсів цьому танцю, на відміну від ча-ча-ча, не було замовлено.

Ча-ча-ча танцюють в темпі 120 ударів на хвилину. Положення корпусу таке ж як і в самбі – з перенесеною вагою тіла на носки. Перший крок –сильніший, виразний, що підкреслюється більшою тривалістю виконання, у порівнянні з іншими чотирма кроками. Композиції в цьому танці такі ж різноманітні, як і грайливі: одна з них називається “полювання” і полягає в тому, що один з партнерів повертається спиною до іншого – такий собі жарт у дусі народного танцю. Словом, на відміну від ліричної, “дорослої” румби, танець ча-ча-ча скоріше подібний на ексцентричного підлітка – неслухняного та вередливого.
Румба [Rumba]

Вважається, що румба з’явилася в Латинській Америці (точніше на Кубі) разом з африканськими рабами. Їх танці відрізнялися тим, що рухам тіла (а не ніг чи рук окремо) в ним віддавалася велика перевага. Тіло танцювало, виразно та захоплююче, ноги йому тільки допомагали досягнути потрібного ефекту.

В XIX столітті цей танець, популярний в Гавані, поєднався з європейським контрдансом. Назва “румба”, можливо зявилась завдяки терміну “rumboso orkestra”, що означав в 1807 році, музикантів, які виконували музичні мелодії.

В Іспанії слово “rumbo” означає “вечоринка”, “раут” , “rumba” можна перекласти “звалювати докупи “, а “rhum” – це звичайно ж ром – популярний напій в країнах Карибського басейну – і кожне з цих слів могло стати поштовхом для назви нового танцю.

Дехто стверджує, що спочатку румба являла собою сексуальну пантоміму, інші кажуть, що кубинська румба з’явилася як копіювання поведінки тварин, треті зауважують, що характерна для цього танцю нерухомість плечей повинна нагадувати нам положення рабів, що несуть важкий вантаж. Назва одної з фігур румби “кукарача”  має ймовірно походження від “тараканів” : “cockroach” англійською «таракан» (можливо, цей рух спочатку був імітацією рухів при розчавлюванні цих тварюк).

Популярна мелодія румби “La Paloma” була відома на Кубі ще в 1866 році. Після Другої світової війни все той же Пьєр Лавель під час свого перебування в Гавані помітив, що американська румба танцюється в дещо іншому ритмі, ніж місцева кубинська румба. Після повернення до Великобританії Пьєр та Доріс Лавель, які мали свою танцювальну школу в Лондоні, розробили (на основі гаванського) повноцінний варіант виконання цього танцю – кубинську румбу. Саме ця форма танцю і є сьогодні частиною стандартної кубинської румби, що входить до латиноамериканської програми всіх змагань спортивних бальних танців.

В сучасному варіанті танцю багато з основних фігур розказують всім знайому історію взаємостосунків між жінкою та чоловіком, яка не втрачає гостроти.

Зваблювання – з усіма його старовиннми штучками, пристрасними піддражнюваннями, дилемою між домінуванням та покорою – ось основний мотив румби. Віковічна гра в любов.
Пасодобль [Paso Double]

Пасодобль – це єдиний латиноамериканський танець, жодним чином не пов’язаний з африканською культурою. Корені пасодоблю в Іспанії.

Назва “пасодобль” іспанською означає “подвійний крок” і, можливо, походить від “Paso a Dos”, що означає танець для двох. Воно також відноситься до характерних кроків маршу, який можна рахувати “1, 2 кроки” вправо і стільки ж вліво. Рухи пасодоблю протиставляються віковічним іспанським крокам, які було прийнято виконувати на кожен музичний такт тільки по одному.

Пасодобль прямо пов’язаний з екзотичним видом іспанської культури – коридою. По суті, це танець красунчика-тореро, який вміло маніпулює своїм червоним плащем перед розгніваним биком. Музика пасодоблю в свою чергу базується на маршових інтонаціях, характерних для відкриття пишної церемонії кориди. Складні композиції пасодоблю являють собою стилізацію основних фігур, що виконуються тореро на арені: “атака”, “удар мулети”, “синкопована розлука”, “вероніка”... Остання фігура малює немов би рух плаща тореадора, це дуже красива фігура пасодоблю, в якій партнерка рухається навколо партнера, демонструючи плащ тореро, яким той керує, заманюючи та збуджуючи бика.

Після Другої світової війни пасодобль став демонструватися на конкурсах бальних танців. Конкурсний варіант пасодоблю виконується з високо піднятою грудною кліткою, широко розправленими та опущеними плечима, голова повернута  в сторону та ледь повернена в сторону та вниз (викладачі пасодоблю радять танцюючим постійно слідкувати за биком). Більшість кроків вперед починається з каблука. Характер пасодоблю вимагає деталізації коротких і різких, та чітко виражених рухів корпусу. Цьому танцю не властива половинчатість та розслабленість.

Часто пасодобль ставиться на мелодію “Espana Cani” (цигансько-іспанський танець), що відрізняється характерним триразовим нарощуванням ритму. Такий яскравий стрій музики додатково підкреслюється драматично-виразними позами танцюючих, що перетворює виконання пасодоблю на справжній спектакль.
Джайв [Jive]

Найімовірніше, цей танець походить з південного сходу США, де він дуже популярний серед чорношкірого населення вже майже 100 років. Однак сучасний джайв дуже нагадує і військові ритуальні танці індіанців Флориди. Ось чому історики танцю перебувають в здогадках: чи то так неграм сподобався індіанський танець, що вони тепер на всі 100 вважають його своїм власним, чи то індіанці скопіювали рухи індіанських рабів та пристосували їх для власних потреб.

У 80-ті роки ХІХ століття на півдні Америки негри влаштовували справжні змагання на краще виконання цього танцю, в якості призу для переможця зазвичай давали великий пиріг, тому цей танець стали називати “cakewalk” (кейк-уок). Кейк-уок найчастіше складався з двох частин, які змінювали одна одну: величаво-серйозна хода пар переростала в енергійну і буйну демонстрацію самого танцю. Єдине, що об’єднувало ці дві частини вистави – прекрасні костюми. Можливо тому музика під яку виконувався Кейк-уок, а в подальшому і інші танці, стала називатися “регтайм”: “rag” англійською означає “шмаття”, “лахміття” і в переносному значенні “наряд”, “одяг”. Хоча, швидше за все назва, цієї музики народилося завдяки характерному для нього, синкопованому, мов би рваному ритму (“ragget”). Регтайм та танці, які виконувались під цю музику, стали дуже популярними серед чорного населення Чикаго та Нью-Йорку.

На самому початку 1927 року джайвом захоплювалася виключно молодь. Старше покоління його не схвалювало. Навіть намагалися заборонити виконання Джайву в танцювальних залах. Пояснювалось це зазвичай тим, що джайв, нібито не може бути прогресивним танцем: танцюється він на одному місці, на відміну від всіх правильних танців, які виконуються суворо по колу в напрямку проти годинникової стрілки. Гаряча підтримка молоді забезпечила Джайву не лише яскраве життя на конкурсній сцені, але й його трансформацію у форми свінгу, бугі-вугі, бі-бопу, року, твісту, диско і хастлу.

+1

3

Вже пройшло 3 ефіри "Танці з зірками 3". І ось що ми маємо...

В 1 ефірі ми познайомилися з зірками, які приймають участь в проекті та їх так би мовити вчителями. Вперше пари мали змогу показати свої танцювальні (і не тільки) здібності (напркилад Наталія Могилевська і Влад Яма заспівали разом на початку свого танцю).

Отже...

Зірки:  Наталія Корольова - Росія, Марчін Мрочек - Польща, Мануель Ортега - Австрія, Памела Камасса - Італія,
Наталія Могилевська, Віталій Козловський, Лілія Подкопаєва та Максим Неліпа - Україна.

Пари:  Наталія Корольова – Євген Папунаішвілі, Марчін Мрочек – Ганна Пелипенко, Мануель Ортега – Юлія Окропиридзе, Памела Камасса – Анжело Мадоніа, Наталія Могилевська - Влад Яма, Віталій Козловський – Ксенія Горб, Лілія Подкопаєва - Кирил Хітров, Максим Неліпа – Олена Шоптенко.

Отже, на цей раз в проекті "Танці з зірками 3. Ліга чемпіонів" приймають участь не лише українські зірки, а й зірки з інших країн.

В 2 ефірі починає зростати напруга, адже саме з цього ефіру вже виходить перша пара, з`являються перші сльози, доводиться з кимось прощатися... Таким чином, в 2 ефірі проект покинула пара Мануель Ортега (Австрія) і Юлія Окропиридзе - це перша пара, яка покинула третій проект "Танці з зірками".

3 ефір: напруга зовсім зросла, зіркам та їх вчителям по парам доводиться викладатися на повну, зростає критика жюрі (наприклад першими танцювала пара Наталія Корольова (Росія) і Євген Папунаішвілі, яку досить суворо розкритикували, зробили дуже багато зауважань, з якими вчитель Корольової Євген Папунаішвілі категорично не погодився), занизилися оцінки і завищилися вимоги і прискіплювання наших суддей до пар, їх танцю і хореографії. З третього ефіру нажаль вилетіла гарна пара Памела Камасса і Анжело Мадоніа - Італія.

Отже залишилося всього 6 пар: Наталія Корольова – Євген Папунаішвілі, Марчін Мрочек – Ганна Пелипенко, Наталія Могилевська - Влад Яма, Віталій Козловський – Ксенія Горб, Лілія Подкопаєва - Кирил Хітров і Максим Неліпа – Олена Шоптенко.

4 ефір відбудеться 3-го листопада о 20:00 на каналі “1+1”. Не пропустіть!

Ну а якщо ви все таки щось пропустили чи маєте бажання переглянути відео повторно, на щастя ми маємо таку можливість завдяки спеціальному сайту для проекту "Танці з зірками 3. Ліга чемпіонів"

0

4

Найкраще відео закордонних учасників у них вдома

http://www.tanci.tv/248?big_photo=1769  Марчін Мрочек у проекті “Танці з зірками” (Польща)

http://www.tanci.tv/248?big_photo=1771  Мануель Ортега у проекті “Танці з зірками” (Австрія)

Найкраще відео українських та закордонних пар на "Танці з зірками 3"

http://www.tanci.tv/265?big_photo=2029  Квікстеп Наталії Могилевської та Влада Ями у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів” 
(коли Влад отримав і поцілунок і ляпаса від Наталії одночасно)

http://www.tanci.tv/261?big_photo=1886  Наталія Корольова та Євген Папунаішвілі виконують джайв у першому ефірі
“Танців з зірками 3”

http://www.tanci.tv/261?big_photo=2023  Румба Наталії Корольової та Євгена Папунаішвілі у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів”

http://www.tanci.tv/262?big_photo=1887  Ксенія Горб та Віталій Козловський виконують танго у першому ефірі “Танців з зірками – 3”

http://www.tanci.tv/262?big_photo=2025  Квікстеп Ксенії Горб та Віталія Козловського у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів”

http://www.tanci.tv/263?big_photo=1888  Мануель Ортега та Юлія Окропиридзе виконують пасодобль у першому ефірі
“Танців з зірками 3”

http://www.tanci.tv/id_1192362860  Мануель Ортега та Юлія Окропиридзе виконують ча-ча-ча у другому ефірі

http://www.tanci.tv/264?big_photo=1889  Марчін Мрочек та Ганна Пелипенко виконують румбу в першому ефірі “Танців з зірками 3”

http://www.tanci.tv/264?big_photo=2027  Марчін Мрочек та Ганна Пелипенко виконують квікстеп у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів” (коли Марчіна Мрочека у прямому ефірі раптом стало двоє)

http://www.tanci.tv/id_1192363197  Марчін Мрочек та Ганна Пелипенко виконують ча-ча-ча (я на солнышке лежу и на солнышко гляжу...)

http://www.tanci.tv/266?big_photo=1891  Максим Неліпа та Олена Шоптенко виконують квікстеп у першому ефірі “Танців з зірками 3” (чоловічо-жіночий бокс)

http://www.tanci.tv/266?big_photo=2031  Румба Максима Неліпита та Олени Шоптенко у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів” (пристрастний "мокрий" танець)

http://www.tanci.tv/267?big_photo=1892  Лілія Подкопаєва та Кирил Хітров виконують ча-ча-ча у першому ефірі “Танців з зірками 3”  (запальне ча-ча-ча)

http://www.tanci.tv/id_1192364165  Лілія Подкопаєва та Кирил Хітров виконують фокстрот (дуже оригінально і граційно)

http://www.tanci.tv/267?big_photo=2033  Румба Лілії Подкопаєвої та Кирила Хітрова у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів”  ("фантастична румба")

http://www.tanci.tv/260?big_photo=2021  Румба Памели та Анжело у третьому ефірі “Ліги Чемпіонів”  (останній їхній танець, однак дуже палкий, хоча і не щирий - як зауважили жюрі)

0

5

Ось і відбулися 4 та 5 ефіри програми "Танці з зірками 3". Подивимося, що ж вони нам принесли.

У 4 ефірі проект нажаль залишила пара Віталій Козловський та Ксенія Горб.

http://photo.unian.net/preview/160/90151.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/90146.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/90148.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/90149.jpg 

У 5 ефірі шоу залишила пара Максим Неліпа та Олена Шоптенко.

http://photo.unian.net/preview/160/91277.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91308.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91278.jpg

Цікаво те, що до 5 ефіру всі пари отримали домашнє завдання – вивчити спеціальні рухи до самби (максимальна кількість складних елементів самби). Окрім цього фішкою стало ще те, що наприкінці шоу пари помінялися партнерами і мали танцювати разом, що потім оцінювало жюрі. Гарячі вийшли танці! Найкраще станцювали Наталія Корольова та Влад Яма.

     http://photo.unian.net/preview/160/91294.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91285.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91284.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91299.jpg 

Не пропустіть 6 ефір "Танців з зірками 3", який відбудеться наступної суботи 17 листопада, о 20:00 на телеканалі "1+1"! Залишилися найкращі пари. Голосуйте за улюблену!

0

6

Вже відбулися 6 та 7 ефіри "Танці з зірками 3" і  ось які ми маємо результати:

6 ефір проекту залишила пара Наталія Корольова – Євген Папунаішвілі.

http://photo.unian.net/preview/160/92557.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/92590.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/92530.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/92527.jpg

Минулого 7 ефіру прект покинула пара Лілія Подкопаєва та Кирило Хітров.

http://photo.unian.net/preview/160/94151.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94150.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94139.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94149.jpg

Таким чином до фіналу вийшли 2 пари Марчін Мрочек – Ганна Пелипенко і Наталія Могилевська - Влад Яма. За декілька хвилин відбудеться фінал шоу. Це буде останній ефір де визначиться переможець проекту "Танці з зірками 3. Ліга Чемпіонів". Пара переможниця отримає по автомобілю від Італ Моторс - Альфа Ромео і Ляньча.

http://photo.unian.net/preview/160/94148.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94127.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94121.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94107.jpg 
http://photo.unian.net/preview/160/94147.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94106.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94097.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94114.jpg

Отже вмикайте свої телевізори о 20:10 на каналі 1+1 і дивіться прямий ефір фіналу та визначайте пару переможців.
І нехай переможе сильніший!

0

7

Сьогодні відбувся 8 ефір "Танці з зірками 3 - Ліга Чемпіонів". Обидві команди Марчін Мрочек – Ганна Пелипенко і Наталія Могилевська - Влад Яма дуже постралися. Пари виконали по 2 танці з бальної програми, з якими вони вже виступали і які отримали найбільший успіх, а також приготували по одному особливому танцю (маленьке шоу), яким вони і завершили цей останній ефір, де пари ще змагаються.

Марчін та Ганна виступали першими. Вони виконали вальс, який виконувався цією парою у 6 ефірі.  http://www.tanci.tv/264?big_photo=2164  Тільки цьго разу пара ускладнила собі завдання тим, що весь танець у Ганни були зав`язані очі і Марчін мав не лише танцювати, а ще й правильно вести свою партнершу. І у них цей танець вийшов бездоганно. Другий танець, який виконали Пелипенко і Мрочек - це танго, яке виконувалося минулого 7 ефіру.  http://www.tanci.tv/264?big_photo=2186  Цей палкий танець настільки сподобався суддям, що вони розхвалили Ганну і Марчіна минулого разу і тому у фіналі вони вибрали саме його. 

Другими танцювали Могилевська - Яма і їх першим танцем цього ефіру стала самба (виконувалася вперше в 5 ефірі), де на початку танцю Наташа співає, а Влад керує оркестром.  http://www.tanci.tv/265?big_photo=2123
У другому виході Наталія з Владом виконали квікстеп, де у 3 ефірі при виконанні цього танцю Могилевська палко поцілувала Яму та дала йому ляпаса. Оскільки ще тоді вона пообіцяла більше цього не робити, вона виконала у сьогоднішньому ефірі свою обіцянку, але й поцілунок у кінці танцю вийшов дитячий, а не той палкий, яким вони всіх здивували у 3 ефірі.  http://www.tanci.tv/265?big_photo=2029

І на прикінці обидві пари виступили з танцювальними номерами, які можна назвати маленькими шоу. Пара Мрочек і Пелипенко використали у своєму шоу самбу і ча-ча-ча, а також фішку де Марчін вправно танцював з балетом нагадуючи рухи самого Майкла Джексона. Могилевська і Яма зробили романтичне шоу з чудовими підтримками, з балетом та довгою червоною стрічкою, що стало дуже гармонійним кінцем останньої змагальної програми "Танців з зірками 3". Завляки музиці і рухам їхній танець нагадував кульмінацію завершення чогось особливого і дуже величного, тому дуже влучно, що саме вони виступали з останнім номером-шоу. Завдяки цим танцям-сюрпризам обидві пари чудово розкрили свій характер і хореографічні здібності.

За оцінками жюрі Наталія Могилевська і Владислав Яма отримали 116 балів і посіли перше місце саме за голосуванням суддів, Марчін Мрочек і Ганна Пелипенко отримали 109 балів і посіли 2 місце. Але все верішуватимуть глядачі, останнє слово за нами.

Результати 8 ефіру, а саме хто ж стане переможцем "Танців з зірками 3 - Ліга Чемпіонів" ми дізнаємося завтра на гала-концерті. У глядачів є майже ціда доба для голосування і визначення пари переможниці.

Щоб проголосувати за пару № 4 Марчін Мрочек - Ганна Пелипенко відправляйте смс з цифрою 4 на номер 5202. Щоб проголосувати за пару № 8 Наталія Могилевська - Владислав Яма відправляйте смс з цифрою 8 на номер 5202. Смс коштуюсь 2 гривні. Голосування триває майже до кінця гала-концерту.
Гала-концерт "Танці з зірками 3" відбудеться 2 грудня о 20:15 як завжди на каналі 1+1. [взломанный сайт]
На нього з`їдуться учасники, які брали участь у 3 програмі танців. З теплої Італії прилетить Памела Камасса и Анжело Мадоніа, повернуться Наталія Корольова і Євген Папунаішвілі, свій танцювально-вокальний номер, який готували, але на жаль так і не встигли виконати, покажуть Мануель Ортега і Юлія Окропиридзе. Також ми зустрінемося з українськими учасниками проекту, які не дійшли до фіналу.

Тому завтра не пропустіть саму визначну подію "Танців з зірками 3".
Голосуйте, поки ще є час, щоб потім не жалкувати, що ваша улюблена пара не перемогла. http://www.zhashkiv.org.ua/forum/images/smilies/wacko1.gif

0

8

Особисто я вболіваю за пару № 4 Марчін Мрочек та Ганна Пелипенко. За Могилевську та Яму я вболівала в 1 проекті танців. Чесно кажучи сподівалася, що до фіналу вийдуть Мрочен - Пелипенко і Подкопаєва - Хітров. Те, що Лілю і Кирила викинули минулого разу мене збентежило. Звісно Влад та Наталія теж гідні притендетни на перемогу і Подкопаєва вже перемагала у 2 проекті, а Наташа у 1 так і не виграла - це все факт, але я з середини 3 проекту точно визначилася, що вболіватиму за Марчіна і Ганну. І нехай їм щастить!

У сьгоднішньому ефірі судді ставили більше балів парі Могилевська - Яма, але все визначатимуть глядачі, тобто ми з Вами. Тому давайте активно голосувати за свою улюблену пару і підтримаємо симпатії суддів до Наташі і Влада чи все ж таки ощасливимо Марчіна і Ганну, адже вони дуже старалися.

http://photo.unian.net/preview/160/90142.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/94095.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/92546.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/92517.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/91274.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/90213.jpg   

http://photo.unian.net/preview/160/87617.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/87059.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/89277.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/89268.jpg  http://photo.unian.net/preview/160/89261.jpg

P.S: я навіть сьогодні по приколу сказала, що нехай у танцях переможе Марчін Мрочек з Польші,
а Україна у футбольному змаганні з Польшею у Чемпіонаті Европи по футболу у 2012 році. ;)

    А яка Ваша улюблена пара?

0

9

Мне очень понравились все три проэкта Танцы со звёздами. Это явно пополнило школы бально-спортивных танцев, о чем говорил сам Чапкис. Все таки умеют наши делать шоу, выгодные и интересные проэкты.
Что касается пар, то мне нравятся обе пары, они очень хорошо себя показали за время всех ефиров третих танцев, но особено они розкрылись в последней програме. Шоу Марчина и Ани было очень веселым, танцевальным, подняло настроение, а Наташи и Влада очень романтичным, сексуальным и трогательным. Поскольку они выступали с двумя совершенно разными номерами, то судить их нужно по отдельности и обе пары просто супер. Если до финала у меня была пара-любимчик, то в финале я поняла, что обе пары достойны и вобще розтерялась и теперь не знаю за кого я. Вобщем кто бы не победил, я буду рада, помому что 2 любимых пары Подкопаева и Хитров, Нелипа и Шоптенко выбили, остались эти две пары не менее классные и обе нравятся.
Удачи всем, а лучшую пару выберут зрители, то есть миллионы людей! [взломанный сайт]

По скрипту: Могилевской и Яме намного легче, ведь они уже станцевались за 2 проэкта танцев, а еще они вместе выступают на концертах Наташи. :beee:

0

10

Шановні гості нашого форуму та шанувальники програми "Танці з зірками"!

Реєструйтеся та приймайте участь у нашому форумі, підримці своєї
улюбленої пари та просто залишайте свої коментарі про ваші враження!

У цей час на каналі 1+1 йде гала-концерт, в якому приймають участь всі учасники 3 проекту танців, підготовлено дуже багато сюрпризів. Наприклад, танцюють самі судді. Вже танцювала Агнешка Мельницька зі своїм партнером, який теж до речі судив наші пари. Навіть вокалістка проекту "Танці з зірками" Ольга Нека заспівала і станцювала на паркеті. Що буде далі, можна тільки собі уявляти, але навіщо уявляти, давайте дивитися, адже цей гала-концерт наче справжня батарейка, яка заряджає своєю позитивною енергією і гарним настроєм.

Голосування досі триває і Ви ще маєте можливість підримати свою улюблену пару. Можливо саме та кількість голосів, яка надійде під час гала-концерту і стане вирішальною. Про кінець голосування ведучі проекту нас оповістять, так що будьте уважні. Дуже скоро ми дізнаємося, хто ж переміг. [взломанный сайт]

P.S: під час інтерв`ю Марчін Мрочек сказав журналістці каналу 1+1, що для нього вийти у фінал - це дуже велике і приємне досягнення. Коли його запитали, як він розцінює свої шанси на перемогу, він просто сказав: "5% із 100, що я переможу". Звісно можна зрозуміти його почуття і хвилювання, адже всі ми бачили, що більші бали судді ставили парі Могилевська - Яма, скільки у них шанувальників і яка велика підтримка. Також Марчін напевне мало вірить у свою перемогу ще й тому, що він розуміє, що Наталія Могилевська відома зірка у нашій країні, а він лише гість з іншої країни. Але я вірю, що для українських глядачів Марчін Мрочек не лише гість з Польші, що його настрій і енергія передавалися в кожному танці і Вам так само, як мені. Ще вчора до Марчіна приїхала його дівчина Агнешка, щоб підтримати його.
А Наталія Могилевська виступала сьогодні у іншому місті з концертною програмою і повернулася за пів години до початку прямого ефіру гала-концерту, тому інтерв`ю у неї взяти і почути про її враження, переживання і на скільки вона розцінює свої шанси на перемогу на жаль не вдалося.

0


Вы здесь » СвЕт в КоНцЕ тУнНеЛя » БОЛТАЛКА » ТАНЦІ з ЗІРКАМИ 3 - ЛІГА ЧЕМПІОНІВ